GLADIÁTOR X550 EPS

Designově mimořádně vydařený Gladiator

Moderní nástupce populárních dlouhých verzí jednoválcových Gladiatorů! Precizní a líbivý moderní design, komfortní prostor pro jezdce i spolujezdce, nadstandardní základní výbava včetně inovativních praktických nosičů Lock-N-Ride a samozřejmě zcela nově vyvinutý výkonný 500 ccm motor, to jsou hlavní trumfy nového krále dlouhých pětistovek. Novinka přináší dále inovace v konstrukci rámu, řízení a v neposlední řadě v jízdních vlastnostech!

                     POPIS MODELU

Srdcem designově luxusně zpracovaného Gladiatora X550 je zcela nový moderní 500ccm EFI motor, který přináší výrazně větší kroutící moment a díky absenci rozběhové spojky i výrazně rychlejší nástup akcelerace. V motoru tepe píst z modelu X8 a novinka je silnější než modely s motorem 600ccm. Dokonalý chod pak zajišťuje použití špičkového kanadského variatoru značky CV-Tech!

Pracovní zařazení stroje podporuje skvělá motorová brzda, cestovatele zase pak potěší mohutné dimenzování a rozměry stroje, kde je všude dostatek místa. Maximální komfort pak nabízí varianta s velmi komfortním posilovačem řízení (EPS)!

Jako tradičně Journeyman do základní ceny dává plnou výbavu a nadstandardní tříletou záruku.

Nový Gladiator X550 je samozřejmě nabitý plnou výbavou a nabízí vše, co má plnohodnotná pracovní 4x4 mít - el. přepínatelný pohon 4x4 s možností 100% uzamčení předního diferenciálu, silný naviják 3000 lbs, homologované tažné s el. zásuvkou, praktické nosiče Lock-N-ride, LED denní svícení, prostornou schránku pod sedlem, atraktivní LCD displej, atraktivní 12" ALU kola, víceplátnové pneumatiky, opěrku a madla pro spolujezdce (volitelně), ochranné blástry na ruce, výměnné odolné lemy blatníků...

               TECHNICKÉ INFORMACE

Kapacity:

Benzinová nádrž: 18,5 litru

Olej motorový: 2,9 litru

Délka: 2350 mm

Šířka: 1160 mm

Výška: 1400 mm

Rozvor (standard/prodloužený): 1480 mm

Suchá hmotnost: 375 kg

Systém pohonu: Převodovka: Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)

Náhon kol: Kardanovými hřídeli 4x4

pohon: Odpojitelný Přední

pneu: 25x8-12

Zadní pneu: 25x10-12

Brzdový systém:

Brzdy přední: Kotoučové hydraulické

Brzda zadní: Kotoučová hydraulická

Parkovací brzda: Ano

Odpružení:

Přední: Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena

Zadní: Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena

Motor:

Typ motoru: 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC Výkon motoru: (homolog.) 14,8 kW / 5600 ot.// 26,8 kW L7e EURO 4// 23,8 kW T3b

Výkon motoru: (off-road úprava) 28 kW(38k)/6800 ot./min./

Točivý moment: (off-road úprava) 46 Nm/5800 ot./min

Vrtání x zdvih: 91 mm x 76,2 mm

Objem motoru: 495 cm3

Startování: Elektrickým startérem

Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem

Mazání: S mokrou skříní

Plnění motoru: Elektronické vstřikování Bosch EFI

Zapalování: ECU Bosch

Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů